ביטוח ישיר ו- 9000000

צרכנים רבים משווים בין מס' חברות ביטוח את הצעות המחיר שניתנות להם על מנת לקבל את "המחיר הטוב ביותר". שתי חברות מובילות: ביטוח ישיר ("הקש על ה-5") ו –9,000,000 נותנות הצעות מחיר שונות אך בעצם הן חברות מותג של חברת IDI חברה לביטוח.

הרבה מאוד פעמים קורה שאתם מתקשרים לביטוח ישיר ועונה לכם נציג ומציג לכם את האפשרויות הטובות ביותר בשבילכם, אתם מנתקים את השיחה ומתקשרים לחברת 9,000,000 ומבלי שתשימו לב אותו נציג יכול לענות לכם ולתת לכם הצעה שונה ממה שנתן לכם דקה לפני, יכול להיות שההצעה טובה יותר מהקודמת כי הוא "מכיר" את המחירים של המתחרה שלו, אך אתם כלקוחות לא יכולים לדעת זאת.

לא מעט חברות ביטוח מתחרות התקוממו נגד IDI  וגינו את המעשה שפגע בלקוחות רבים ופנו לממונה על הגנת הצרכן במשרד התמ"ת ולממונה על שוק ההון, ביטוח וחיסכון בבקשת מיזוג שני המותגים לאחד.

היועץ המשפטי השיב כי על פי חוק ההגבלים העסקיים, ניהול 2 מותגים במקביל אינו מעלה חשד של "הסדר כובל" בלשון החוק כדבריו, אך במקביל ביקש לא לקבוע במכתבו עמדה באשר לפניות והפנה אותו לבדיקה מול הממונה על הגנת הצרכן במשרד התמ"ת, והממונה על שוק ההון, ביטוח וחיסכון במשרד האוצר.

תשובת מנכ"ל IDI  לכל הנעשה : " לכל מותג אסטרטגיה שיווקית שונה התומכת במוצרי ביטוח שונים במחירים שלהם כמו גם בכיסויים שהם מציעים. בהתאם לאסטרטגיית המותגים השונה נקבעים גם המבצעים השיווקיים והקו הפרסומי". בנוסף לזאת IDI  מספקת דוגמאות נוספות של חברות ביטוח מרובות שהן תחת חברת ביטוח אחת, כגון: "מגדל" ו"איחוד ישיר" שבבעלות חברת "מגדל"; "מנורה" ו"שומרה" בבעלות "מנורה"; "הראל" ו"דיקלה" בבעלות חברת הביטוח הראל; ועוד.

במשך שנים שתי החברות הנ"ל שיווקו כל אחת את עצמה כחברה נפרדת וכחברה מתחרה, אך שתי החברות עובדות לפי אותה שיטת עבודה אשר מאפשרת רכישת פוליסת ביטוח רכב ללא כל תיווך באמצעות שיחת טלפון או גלישה באתר אינטרנט.

קבלו עכשיו הצעות מחיר בחינם!
הצעות מחיר לביטוח רכב