ביטוח רכב

השוואת מחירים לכל סוגי הרכבים

השוואת מחירים של ביטוח רכב
מלאו פרטים וקבלו הצעות מחיר בקלות ובמהירות!

ביטוח ישיר

ביטוח ישיר, או יותר נכון לומר, ביטוח מסוג ישיר, היא שיטה שתפסה תאוצה רבה בקרב הציבור הנרחב. שיטה זו מאפשרת רכישת פוליסת ביטוח רכב ללא כל תיווך באמצעות שיחת טלפון או גלישה באתר אינטרנט, ונפוצה בקרב גולשים רבים באינטרנט אשר מוצאים את הנוחות הישירה ברכישת המנוי לאחר הזנת נתונים בצורה מקוונת.

חברות ביטוח מסוג ביטוח ישיר מאפשרות לכם לרכוש פוליסת ביטוח דרך שיחה טלפונית מוקלטת או דרך האינטרנט, דבר אשר לא דורש הגעה למקום המשרד או תשלום עמלה עבור סוכני הביטוח.

יתרון נוסף של חברות ביטוח ישיר הוא שהן עובדות כמעט 24 שעות ותמיד נותנות מענה לפתירת הבעיה, חברות ביטוח אחרות מצריכות הגעה למקום המשרד ובשעות פעילותו.

חברות הביטוח מספקות שירותים רבים ומגוונים כגון: ביטוח רכב חובה, ביטוח רכב רכוש וביטוח דירות רכוש. ישנן חברות המציעות מוצרים נוספים בעסקי הביטוח הכללי: ביטוח עסק מקיף, ביטוח חבויות מעבידים וצד ג’ וביטוחי בריאות.

ביטוח ישיר ותשעה מליון

צרכנים רבים משווים בין מס’ חברות ביטוח את הצעות המחיר שניתנות להם על מנת לקבל את המחיר הטוב ביותר. שתי חברות מובילות: ביטוח ישיר (“הקש על ה-5”) ותשעה מליון(“9,000,000”) נותנות הצעות מחיר שונות אך בעצם שתיהן הן חברות מותג של חברת IDI חברה לביטוח.

הרבה מאוד פעמים קורה שאתם מתקשרים לביטוח ישיר ועונה לכם נציג ומציג לכם את האפשרויות הטובות ביותר בשבילכם, אתם מנתקים את השיחה ומתקשרים לחברת 9,000,000 ומבלי שתשימו לב אותו נציג יכול לענות לכם ולתת לכם הצעה שונה ממה שנתן לכם דקה לפני, יכול להיות שההצעה טובה יותר מהקודמת כי הוא “מכיר” את המחירים של המתחרה שלו, אך אתם כלקוחות לא יכולים לדעת זאת.

לא מעט חברות ביטוח מתחרות התקוממו נגד IDI בעבר וגינו את המעשה שפגע בלקוחות רבים, ואף פנו לממונה על הגנת הצרכן במשרד התמ”ת ולממונה על שוק ההון, ביטוח וחיסכון בבקשת מיזוג שני המותגים לאחד.

היועץ המשפטי השיב כי על פי חוק ההגבלים העסקיים, ניהול שני מותגים במקביל אינו מעלה חשד של “הסדר כובל” בלשון החוק כדבריו, אך במקביל ביקש לא לקבוע במכתבו עמדה באשר לפניות והפנה אותו לבדיקה מול הממונה על הגנת הצרכן במשרד התמ”ת, והממונה על שוק ההון, ביטוח וחיסכון במשרד האוצר.

תשובת מנכ”ל IDI היתה: “לכל מותג אסטרטגיה שיווקית שונה התומכת במוצרי ביטוח שונים במחירים שלהם כמו גם בכיסויים שהם מציעים, בהתאם לאסטרטגיית המותגים השונה נקבעים גם המבצעים השיווקיים והקו הפרסומי”.

בנוסף לזאת, חברת IDI מספקת דוגמאות נוספות של חברות ביטוח מרובות שהן תחת חברת ביטוח אחת, כגון: “מגדל” ו”איחוד ישיר” שבבעלות חברת “מגדל”, “מנורה” ו”שומרה” בבעלות “מנורה”, “הראל” ו”דיקלה” בבעלות חברת הביטוח הראל, וכדומה.